Türkiye Vodafone Vakfı engellilerin hayatını kolaylaştırıyor
06.12.2017 14:38:58
Türkiye Vodafone Vakfı Başkanı Süel, "Bugüne kadar gerçekleştirdiğimiz tüm projeler ile 170 bini aşkın engelli ve dezavantajlı bireye ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz"
HAFTALIK BURÇLAR
04.12.2017 17:07:46
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 04-10 Aralık haftası burç yorumunuz...
HAFTALIK BURÇLAR
28.11.2017 16:35:46
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 27 Kasım-03 Aralık haftası burç yorumunuz...
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
20.11.2017 17:53:33
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 21-26 Kasım haftası burç yorumunuz...
BİR GARİP MASAL OYUN´una MS´lilerin DAVETLİSİNİZ
13.11.2017 22:32:23
Bir gariptir MS´li olmak. Gariptir çünkü insanların birbirine sabrı ve tahammülü olmadığı bir dünyada yaşıyor olsak bile, ´´ herkesin MS´i birbirinden farklıdır´´ dense bile tüm MS´liler birbirini anlar.
HAFTALIK BURÇLAR
13.11.2017 16:16:42
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 13-19 Kasım haftası burç yorumunuz..
Veloturk GranFondo Bisiklet Yarışlarına ev sahipliği yaptı.
07.11.2017 16:06:14
İzmir’in Çeşme ilçesi, Veloturk GranFondo Bisiklet Yarışlarına ev sahipliği yaptı.
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
06.11.2017 13:15:44
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 06-12 Kasım haftası burç yorumunuz...
HAFTALIK BURÇLAR
30.10.2017 21:24:02
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 30 Ekim-05 Kasım haftası burç yorumunuz...
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
23.10.2017 15:23:10
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 16-22 Ekim haftası burç yorumunuz...
 « 1 2 » »| 

Kategorinin Diğer Haberleri

THY, DO&CO ile yollarını ayırıyor
18.10.2017 16:39:41
TÜRK Hava Yolları (THY), uçaklarına ikram hizmeti veren Türk işadamı Atilla Doğudan’ın sahibi olduğu Viyana merkezli DO&CO ile yollarını ayırıyor. THY, yüzde 50 ortağı olduğu TURKISH DO&CO ile yeni Havalimanı’nda beraber çalışmayacak. THY’nin yeni ortağı Singapurlu SATS şirketi olacak
Galatasaray Camiası, ´Engelleri Aşıyoruz´ Balosunda Buluşacak
18.10.2017 15:37:16
Galatasaray Spor Kulübü, geliri Galatasaray Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı’na bırakılmak üzere 5 Aralık’ta Çırağan Palace Kempinski’de ’Engelleri Aşıyoruz’ balosu düzenleyecek.
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
16.10.2017 15:39:20
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 16-22 Ekim haftası burç yorumunuz...
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
09.10.2017 16:56:48
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 9-15 Ekim haftası burç yorumunuz...
HAFTALIK BURÇLAR
02.10.2017 15:45:02
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 2 Ekim- 8 Ekim haftası burç yorumunuz..
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
25.09.2017 15:11:13
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 25 Eylül - 1 Ekim haftası burç yorumunuz...
HAFTALIK BURÇLAR
18.09.2017 14:03:57
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 18-24 Eylül haftası burç yorumunuz..
ENGELSİZ 2.ÜNİVERSİTE KAYITLARI BAŞLAMIŞTIR..ARAMIZDA ENGEL YOKTUR
12.09.2017 18:23:36
ARAMIZDA ENGEL YOKTUR, AÖF Projesi ile 2. üniversiteye deva etmek isteyenlere, engelsiz üniversiteye kayıtları başlamıştır.
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
11.09.2017 15:24:01
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 11-17 Eylül haftası burç yorumunuz..
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
05.09.2017 14:23:48
Bu hafta burçları neler bekliyor? İşte Hande Kazanova yorumuyla 04-10 Eylül haftası burç yorumunuz..
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
28.08.2017 12:53:35
Astrolog Hakan Kırkoğlu 28 Ağustos - 3 Eylül 2017 Haftalık Burç Yorumları
Bakanlıktan edebiyatçılara ´ilk eser´ desteği
26.08.2017 17:22:02
Kültür ve Turizm Bakanlığı, genç edebiyatçıların teşvik edilmesi amacıyla yazarların ilk eserlerine destek sağlayacak.
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
21.08.2017 16:44:06
Haftalık burç yorumları, 21-27 Ağustos 2017 Hande Kazanova´dan
Stevie Awards’tan 10 ödül birden
18.08.2017 13:36:14
Akkök Holding’in gayrimenkul sektöründeki ilk yatırımı Akmerkez ile gayrimenkul sektöründeki iştiraki Akiş GYO A.Ş. tarafından hayata geçirilen Akbatı AVYM ve Akasya, birbirinden farklı projeleriyle dünyanın en saygın iş ödüllerinden biri olan Stevie Ödülleri’nde yarıştığı kategorilerde toplam 10 ödülün sahibi oldu. Akasya Kültür Sanat kazandığı altın ödülle, Akmerkez ile Akbatı ise gümüş ve bronz ödülleriyle Stevie Awards’a damgasını vurdu.
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
14.08.2017 15:31:42
Haftalık burç yorumları, Hande Kazonava´dan 14-20 Ağustos 2017 haftalık burç yorumları
"KalkışMA" isimli kitap dünya kütüphanelerinde
26.07.2017 13:58:15
Türkiye Haber Kameramanları Derneği (THKD) tarafından hazırlanarak yayımlanan ve 15 Temmuz darbe girişimi gecesi Ankara, İstanbul, Diyarbakır ve Marmaris’te görev alan 110 kameraman ve muhabirin yaşadıklarını kaleme aldıkları "KalkışMA’’ adlı kitap, otoriteler tarafından kabul gören dünya kütüphanelerinin listelerine giriyor.
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
24.07.2017 15:55:27
Hande Kazanova´dan haftalık burç yorumları 24-30 Temmuz
Careem’den ’bize ulaş’ uygulaması
20.07.2017 16:49:45
Türkiye’deki faaliyetlerine bu sene başında İstanbul’da başlayan Körfez bölgesinin lider araç çağırma uygulaması Careem, kullanıcılarına güvenli ve uygun fiyatlı hizmet verebilmek için çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor.
Turkcell Samsun’da işaret diliyle konuşacak
19.07.2017 19:32:35
Samsun, dünyanın en önemli spor organizasyonlarından biri olan 23’üncü İşitme Engelliler Olimpiyat Oyunları 2017’ye (Deaflympics) ev sahipliği yapıyor.
HAFTALIK BURÇ YORUMLARI
17.07.2017 15:25:30
Hande Kazonava´dan, 17-23 Temmuz 2017 haftalık burç yorumları
GSM operatörleri ücretsiz Wi-Fi hizmetini genişletiyor
16.07.2017 15:12:26
BTK, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla GSM operatörlerinin sağladığı ücretsiz Wi-Fi hizmet noktalarının sayısını artırdığı belirtildi.
T80 görücüye çıktı
11.07.2017 17:13:18
Turkcell, T serisi yeni akıllı telefonuyla fotoğraf çekimine farklı bir bakış açısı getiriyor. Yüksek teknoloji ve metal tasarıma sahip yeni T80 çift kamerası ile derinlik efekti veren etkileyici fotoğraf çekim özelliği sağlarken, 13 MP ön kamerası ile de flaşlı özçekim sunuyor.
Endemol Shine Türkiye iflas ettiğini açıkladı!
07.07.2017 15:55:58
Paramparça dizisiyle 2016 yılının ´yurtdışına ihracat şampiyonu´ olan Endemol Shine iflas etti.
KARŞIT BURÇLAR, İNSANLARI VE HAYATI ANLAMAK
06.07.2017 16:53:13
İnsanları anlamakta, zorlandığımda, onlarla daha iyi iletişim kurabilmek için, Burçlara ve Tarota merak sarmıştım. En çok da, iş yerlerinde ve okullarda, kıyıda köşede sessiz oturanlarla iletişim kurmaya ve harekete geçmede işime yaramıştı.
 « 1 2 » »| 

Bu bölümde toplam 59 adet haber yer almaktadır
Mobil Sitemiz
Ana Sayfa
Hakkımızda
İletişim
Üye Ol
Site Kullanım Koşulları
Haber Manşetleri
Haber Arşivi
Haber Kategorileri
Video Arşivi
Foto Galeri Arşivi
Yazarlar
Yazar Makaleleri
Genel Makaleler
Anketler
Haber RSS
Makale RSS
Video RSS
Foto Galeri RSS
Sitenize Haber Ekleyin
Sitemizde yer alan bilgilerdeki hatalardan, eksikliklerden ya da bu bilgilere dayanılarak yaplan işlemlerden doğacak her türlü maddi/manevi zararlardan ve her ne şekilde olursa olsun üçüncü kişilerin uğrayabileceği her türlü zararlardan dolayı SİTEMİZ sorumlu tutulamaz. Gazetesi.tv.tr Copyright ©2015 Bu site en iyi Chrome, Opera, FF ve IE 10+ web tarayıcılar ile gezilir. Powered by ASPXPLUS